هانگوگ نامه

گاه نوشت روزگار دانشجویی در کره ( هانگوگ در زبان کره ای یعنی کره)

هانگوگ نامه

گاه نوشت روزگار دانشجویی در کره ( هانگوگ در زبان کره ای یعنی کره)

برای آرش و ...


سلام

خواستم عنوان این نوشته را تعطیلات سال نو یا اندر حکایت پی اچ دی شدن بگذارم ولی جون بیشترش برای مسافرین ما در ایران است عنوانش عوض شد.

نوشته امشب ویژه آرش و بانو و رادین است. امشب جایتان خالی بود.رفتیم فروشگاه و هلیکوپتری را که خریده بودیم پس دادیم. اولش می خواستیم تعمیرش کنند دیدند به زحمتش نمی ارزد پولش را پس دادند و ما هم یک دوپره جدید گرفتیم که روی باند بی هم کار می کند در حالی که قبلی روی باند سی کار می کرد..البته ۲ برابرش قیمت دارد ولی بهتر است.یعنی خیلی بهتر است. یک کم این بدبخت تازه را به در و دیوار و سقف کوبیدیم. فیلمش هم که موجود است.


بعدش آبگوشت خوردیم و نشستیم فیلم ها و عکس های قدیمی را دیدیم و کلی هم غیبت شما را کردیم. راضی باشید. نباشید هم ما که کاری از دستمان ساخته نیست.و نشستیم تا ۳-۴ صبح. به هر حال جای شما حسابی خالی بود.با توجه به فیلمها می شود نتیجه گرفت که مراحل پایانی تز در حال نوشتن است و گرفتن درجه پی اچ دی (permanent head damaeged) نزدیک است. خوب ما هم به زودی پی اچ دی می شویم.شاید هم شده ایم بی خبریم. امروز دوشنبه نخستین روز از سال نو قمری (چینی ) است و حسابی هم سرد است.این ۳-۴ روز تعطیلات را همه اش اسیر خانه هستیم.به هر حال به شما در ایران خوش بگذرد.پارسال این وقت ما ایران بودیم امسال شما.با این تفاوت که پارسال ایران برف بارید و اینجا خشک بود امسال اینجا برف است و ایران خشک. فکر کنم برای خوانندگان احتمالی این نوشته کمی گیج کننده و گنگ باشد. ایرادی ندارد مخاطبش می فهمد چون اینها اشارات و کنایات رایج بین ما چند نفر است.قسمت شد شما هم به جمع ما پیوستید متوجه خواهید شد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد