هانگوگ نامه

گاه نوشت روزگار دانشجویی در کره ( هانگوگ در زبان کره ای یعنی کره)

هانگوگ نامه

گاه نوشت روزگار دانشجویی در کره ( هانگوگ در زبان کره ای یعنی کره)

روز مادر

سلام
تبریک و صد تبریک و هزاران تبریک به مناسبت هفته زن و روز مادر. ارادتمند تمام مادران ایران زمین هستم و از نوع ویژه اش مادر خودم. امیدوارم آنها که در کنار پدر و مادر خویش هستند همیشه از نفس گرم والدینشان زندگیشان برکت خوشی بگیرد به ویژه مادرانشان و آنها که دیگر نفس گرم مادر را در جمع خانواده خود ندارند یادش را گرامی بدارند و با دیگر زنان خانواده با نرمی و احترام برخورد کنند.

راستش اینجا در این روزمرگی همیشگی و تنهایی مزید بر علت روز و ماهی یادم نمی ماند و اگر همین شاخه گل سرخ و قلب مادر را بالای بلاگ نمی دیدم هرگز نمی فهمیدم این مناسبت کی هست.به هر حال از یاد آوری بلاگ اسکای هم ممنون .

در مورد روز مادر نمی دانم اینجا کی هست و چه می کنند ولی حدس می زنم چنانچه در سایر موارد از نوع غربیش پیروی می کنند این را هم همان روزی بگیرند که آن زن مدافع حق رای زنان خودش را زیر پای اسبان انداخت.بگذریم.


زنان ایرانی از هر سن و سال و طبقه ای که هستید روز تان مبارک و شان و حرمت خود را همیشه به عنوان یک بانوی ایرانی نگهدارید و دژکامی از شما دور باد!

در پایان کلامی هم از عشقم دکتر الهی قمشه ای یاد آور شوم. "مادر عاشق بی عار است". عشق مادر برای فرزندش تمامی ندارد .فرزندان ایران زمین این عشق را بی پاسخ نگذارید.
این هم بگذرد.